COMARC/B Format za bibliografske podatke

PDFCOMARC/Bseptember2025

471 Raziskovalni podatki

Polje uporabimo za povezavo, kadar je vsebina opisovane enote nastala na podlagi objavljenih raziskovalnih podatkov.

Podpolja & ponovljivost

POLJE/PODPOLJEPONOVLJIVOST
471Raziskovalni podatkir
1Identifikacijska številkanr

Indikatorji

INDIKATORVREDNOSTPOMEN
1Ni definiran
2Izpis opombe
0Opomba se ne izpiše
1Opomba se izpiše

Če je vrednost drugega indikatorja nastavljena na "1" – Opomba se izpiše, se v opombi izpišejo osnovni podatki iz zapisa za raziskovalne podatke.

OPIS PODPOLJ

4711 Identifikacijska številka

Povezavo z zapisom za raziskovalne podatke vzpostavimo tako, da v podpolje 1 vpišemo identifikacijsko številko tega zapisa.

OPOMBE O VSEBINI POLJA

Polje ponovimo, kadar je bibliografski vir nastal na osnovi več naborov raziskovalnih podatkov.

PRIMERI

  1. *

    001⊔⊔an ba ca d2
    2001⊔aThermal insulation and flammability of composite waste polyurethane foam encapsulated in geopolymer for sustainable building envelope fBarbara Horvat ... [et al.]
    215⊔⊔astr. 1-25 iǂVol. ǂ446 h[article no.] 141387 kFeb. 2024 cIlustr.
    471⊔01187018755 (PUR in geopolymer)
    (V članku so uporabljeni raziskovalni podatki iz vira "PUR in geopolymer".)
  2. *

    001⊔⊔ac bl cm d0
    2001⊔aAnaliza izobraževanja na daljavo v času prvega vala epidemije covida-19 v Sloveniji bElektronski vir f[avtorji Tanja Rupnik Vec ... [et al.] gurednica Tanja Rupnik Vec]
    330⊔⊔aMonografija predstavlja analizo rezultatov raziskave o izobraževanju na daljavo v času prvega vala epidemije covid-19 v Sloveniji spomladi 2020. Ob teoretičnih spoznanjih o izobraževanju na daljavo ter analizi rezultatov predstavlja izhodišče za ponovne evalvacije v manjših strokovnih sredinah tako pri ravnateljih kot učiteljih. Rezultati raziskave in njene analize izpostavljajo področja nadaljnje podpore institucijam pri izvedbi pouka, vsebine pa načrtovalcem šolske politike nakazujejo prednostna področja pri zagotavljanju materialnih in drugih pogojev za povečanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega procesa v šolah.
    471⊔01<nnn>
    (Osnova za študijo so bili raziskovalni podatki (objavljeni na naslovu https://www.adp.fdv.uni-lj.si/opisi/coviz20/). Glej zapis ID=<nnn>.)