COMARC/B Format za bibliografske podatke

PDFCOMARC/Bseptembar2025

471 Istraživački podaci

Polje koristimo za povezivanje kada je sadržaj opisivane jednice nastao na osnovu objavljenih istraživačkih podataka.

Potpolja & ponovljivost

POLJE/POTPOLJEPONOVLJIVOST
471Istraživački podacir
1Identifikacioni brojnr

Indikatori

INDIKATORVREDNOSTZNAČENJE
1Nije definisan
2Ispis napomene

Ako je vrednost drugog indikatora postavljena na "1" – Napomena se ispisuje, u napomeni se ispisuju osnovni podaci iz zapisa za istraživačke podatke.

OPIS POTPOLJA

4711 Identifikacioni broj

Vezu sa zapisom za istraživačke podatke uspostavljamo tako što u potpolje 1 upišemo identifikacioni broj tog zapisa.

NAPOMENE O SADRŽAJU POLJA

Polje ponavljamo kada je bibliografski izvor nastao na osnovu više skupova istraživačkih podataka.

PRIMERI

  1. *

    001⊔⊔an ba ca d2
    2001⊔aThermal insulation and flammability of composite waste polyurethane foam encapsulated in geopolymer for sustainable building envelope fBarbara Horvat ... [et al.]
    215⊔⊔astr. 1-25 iǂVol. ǂ446 h[article no.] 141387 kFeb. 2024 cIlustr.
    471⊔01187018755 (PUR in geopolymer)
    (U članku su korišćeni istraživački podaci iz izvora "PUR in geopolymer".)
  2. *

    001⊔⊔ac bl cm d0
    2001⊔aAnaliza izobraževanja na daljavo v času prvega vala epidemije covida-19 v Sloveniji bElektronski vir f[avtorji Tanja Rupnik Vec ... [et al.] gurednica Tanja Rupnik Vec]
    330⊔⊔aMonografija predstavlja analizo rezultatov raziskave o izobraževanju na daljavo v času prvega vala epidemije covid-19 v Sloveniji spomladi 2020. Ob teoretičnih spoznanjih o izobraževanju na daljavo ter analizi rezultatov predstavlja izhodišče za ponovne evalvacije v manjših strokovnih sredinah tako pri ravnateljih kot učiteljih. Rezultati raziskave in njene analize izpostavljajo področja nadaljnje podpore institucijam pri izvedbi pouka, vsebine pa načrtovalcem šolske politike nakazujejo prednostna področja pri zagotavljanju materialnih in drugih pogojev za povečanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega procesa v šolah.
    471⊔01<nnn>
    (Osnov za studiju bili su istraživački podaci (objavljeni na adresi https://www.adp.fdv.uni-lj.si/opisi/coviz20/). Vidi zapis ID=<nnn>.)